Translate

czwartek, 15 listopada 2012

PORADY PRAWNE BEZPŁATNE ON-LINE

    Zapraszam do skorzystania z bezpłatnych porad prawnch on-line udzielanych przez Biuro Prawne Iustitia na stronie: http://www.biuroprawneiustitia.pl.
    Porady udzielane są profesionalnie i niczym nie róznią się od porad prawnych udzielanych odpłatnie. Jeśli chciałbyś lub chciałabyś skorzystać z takich porad on-line to wejdź na wskazaną powyżej stronę Biura Prawnego IUSTITIA. Na stronie głównej zobaczysz nagłówek "porady prawne on-line (nieodpłatne)", naciśnij na niego, wypełnij formularz, opisz stan faktyczny sprawy  i zadaj pytanie prawnikowi.
    Odpowiedź uzyskasz do 48 godzin bezpośrednio na e-maila przez siebie wskazanego.

ZAPRASZAM WARTO!

16 komentarzy:

  1. witam serdecznie!
    Wychowuje samotnie 5 letniego synka ucze sie i pracuje z tata malego nie bylismy malzenstwem mieszkalismyze soba ok 3 lat,mam zasadzone alimenty w kwocie 500 zl,maly chodzi do przedszkola na 10 godzin ( ok 300 zl) gdy jestem w pracy,ojciec dziecka chce wniesc sprawe do sadu o obnizenie mi alimentow jak i o widzenia.Nigdy niezabraniałam malemu na kontakty z tata,ustalilismy miedzy soba ze bedzie go zabierał co dwa tygodnie na weeken bez spania u siebie,maly jest bardzo zwiazany ze mna nawet gdbym poszla do lazienki to by mnie szukał.Ojciec dziecka przez pewien okres wywiazywał sie z naszej umowy lecz od pewnego czasu nie,powiedzmy ze umawiamy sie na dany dzien a on poprostu nie przyjezdza lub tez pisze ze nie ma czasu ten czas spedza ze swoja dziewczyna ktora kaze muwic mojemu dziecku do siebie mama jak i zmuszaniem go do spedzania razem czasu,Mały niechce chodzic a nawet jezdzic do taty gdy jest ta pani,muwi rowniez ze tata nazywa go pizda itp slowa i bije go przez glowe,nawet gdy jezdzil do taty to zostawał z dziadkami a taty nie bylo.Mam jeszcze jedno pytanie komu przysluguja pieniadze zrozliczenia na dziecko ja zaczelam pracowac od tego roku 1 marca.Brdzo prosze o porade co mam zrobic by bylo dobrze:)
    pozdrawaiam MARTA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obniżania alimentów nie ma szans. Z tego co Pani pisze to ojcu można ograniczyć władze rodzicielską i kontakty.

      Usuń
  2. Mam pytanie dotyczące właściwości sądu dla powództwa przeciwegzekucyjnego w sytuacji, gdy komornik umorzył postepowanie na podsatwie art 824kpc. Czy w tym wypadku sądem właściwym będzie sąd ,gdzie wszczęto egzekucję (ale obecnie umorzono),czy też w miejscu zamieszkania wierzyciela? Nie ukrywam,że zależy mi,żeby wnosić w miejscu wszczętej egzekucji zarówno ze względu na odlegość jak i graniczące z pewnością przekonanie o komitywie w miejscu zamieszkania wierzyciela. Czy w sytuacji umorzenia i zwrotu tytułu wykonawczego wierzycielowi, uważa się egzekucję za wszczętą,czy przed wszczęciem?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. witam .jestem po rozwodzie i pracuje w norwegii,mam widzenia z dziecmi 1 i 3 weekend miesiacu ,po zmianie pracy mam z tym problem. przylatujac do polski co 6 tygodni ..srednio.. na 2 tygodnie czasem da mi dzieci a czasem nie .teraz własnie lece do polski i dzieci chca jechac do mnie ale ona niby ma zaplanowany wyjazd i nie da mi ich choc chca jechac do mnie,,w lipcu byla na chorwacji z nimi tez nie uzgadniając nic ze mną,według sądowego posma mamy miec dzieci na przemian kazdego roku..wiec wyszłem z załozenia ze w sierpniu mi je da lecz nie..to tylko czesc problemów zwiazanych z dziecmi

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba jestem staroświecka, ale uważam, że prawnik powinien spotkać się z nami osobiście w swojej kancelarii. Daje to nam większą pewność siebie oraz sprawia, że adwokat jest bardziej wiarygodny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wydaje mi się, że już na początku prowadzenia działalności warto jest zdecydować się na współprace z dobrą kancelarią. Mój znajomy korzysta z usług tej https://www.tgc.eu i z tego co wiem jest z tej współpracy bardzo zadowolony.

    OdpowiedzUsuń
  9. A czy ktoś z was korzystał z pomocy od https://wieksze-odszkodowanie.pl/porady-prawne/ ? Potrzebuję porady prawnej w zakresie odszkodowania.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Z tego co się orientuje to można w urzędzie miasta, gminy też skorzystać z darmowych porad prawnych, oczywiście w wyznaczonych dniach, godzinach. Tu można też zdecydować się na takich specjalistów jak radcaprawny-trojmiasto.pl od porad prawnych i nie tylko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nieustannie zmieniające się regulacje prawne powodują konieczność korzystania z wyspecjalizowanej pomocy. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i zespołowi wysoce wykwalifikowanych prawników kancelaria adwokacka z Tarnowa https://adwokat-nataliachrostek.pl/ jest w stanie pomóc w rozwiązaniu praktycznie każdego problemu prawnego.

    OdpowiedzUsuń